28 juli 2011

Theemuizenmuts, muizentheemuts...?

Vandaag een patroon via Internet besteld om een theemuts te breien.
Ja, af een toe heb ik iets met theemutsen: naaien, breien, haken, vilten. Een theemuts heeft gewoon iets heel schattigs. 

Net zo lang bij de ingang van de breiwinkel (drempel van 20 cm) gestaan met scoot tot het opviel. Roepen naar achteren klinkt zo ordinair. Het vakantiemeisje heeft me prima geholpen.

Wol in huis, pdf download patroon in huis. Breien maar...
Heerlijk, daar was ik echt aan toe. De laatste tijd kwam er niets meer onder mijn handen vandaan.
Dit is een leuk, niet al te groot project. En je pakt het zo makkelijk even op, zittend in je luie stoel...



Zo moet ie ongeveer worden (klik)...


Zo, nu snel verder breien!

En omdat dit bericht graag bekeken wordt, voeg ik een collagefoto toe van de muizentheemuts zoals ie uiteindelijk geworden is:
klik voor vergroting