donderdag 10 maart 2011

Tijd voor een feestje...

Het is deze maand zeven jaar geleden dat ik permanent in een rolstoel terecht kwam.
ZEVEN jaar...!
Zeven jaar lang iedere dag opnieuw proberen 'er nog iets van te maken'.
Zeven jaar die vreselijke afhankelijkheid.
Zeven jaar je wereld steeds kleiner zien worden.
Zeven jaar pijn, ongemakken en genante toestanden.
Zeven jaar angst 'hoe het straks verder moet'.
De tijd vliegt.
Time is fun having flies...
Sorry psych. Het went nooit.

Dus: TIJD VOOR EEN FEESTJE!
Neem een lekker stukje taart.
Zelfgebakken.


Zo, en nu weer verder met het gewone leven.
:D

8 opmerkingen:

Gertrude zei

Lieve Woltroll,

"Life is what happens to you, while you're busy making other plans" schijnt John Lennon ooit gezegd te hebben. Zullen we hier dan maar uit concluderen dat, zolang je nog plannen kunt/wilt maken, je nog aan 't leven bent?

Gelukkig heb jij altijd nog wel een plannetje voor een mini-project, wat dan vervolgens de mooiste objecten oplevert.

En, op het gevaar af sentimenteel te klinken,
maar zolang je anderen steunt met vriendschap en liefde, heb je een doel om voor verder te gaan.

You go, girl!!!

Gertrude

Lenihan zei

*geeft heel veel knuffels*

Heb een lekkere Chocolate Pudding Cake of Blueberry Tart voor het vieren? Hoewel die op je plaatje er ook heerlijk uit ziet...

*knuft*

Vreni

Diny zei

Ik weet heel goed waar je het over hebt.
Ik kreeg 14 jaar geleden te horen : reuma
Ik heb de rolstoel niet permanent nodig, alleen als ik de deur uitga.
In huis en tuin kan ik met de nodige rustpauzes [veel] vrij rondlopen.Ik heb op mijn blog ook foto's gezet [inmiddels ouder bericht] van mijn handen en hoe ik dan mijn naald vasthoud.
Ik heb daar lang over getwijfeld maar het toen toch gedaan. Het zijn wel mijn handen en ik werk ermee. Als je hoofd vol creative ideeen zit kun je ook niet piekeren.
Dus ik wens jou nog heel veel creative ideeen en ik neem een lekker stuk taart van je, het ziet er heerlijk uit!
Ik heb mijn eerste give away op mijn blog....
misschien kun je eens een kijkje nemen.
Groetjes, Diny

Jetty zei

tja er moet meer gefeest worden..ben ik helemaal voor, maar dit is niet zo feestelijk..)-:

Wat is dat ook alweer van de belastingdienst..leuker kunnen we het niet maken..maar eigenlijk ook niet makkelijker..

Ik neem in ieder geval wel een lekker stukje taart...en ondanks die *K* ziekte die natuurlijk nooit went ben je natuurlijk wel gewoon altijd je eigen creatieve en bijzondere zelf gebleven...dat gaat nooit weg...dat krijgt de MS miet kapot..

Ik kom binnenkort wel weer een keertje langs gaan we samen op de fiets naar het tuincentrum.. en je moet me helpen nadenken over onze nieuwe tuin waar je wel naartoe kunt..en dan kan je eindelijk al die maffe katten van mij zien..

Liefs,
Jet en de catgang..

Ollie gaat voor het eerst mee skien..zal ik nog een sjaaltje voor hem breien..?

Anoniem zei

Hej zus,

'Het leven laat je af en toe op je bek gaan, maar je kiest er zelf voor om weer op te staan.'

Nou ga jij meer 'toe' als 'af' op je bek, maar je krabbelt toch iedere keer weer op.

Super!

Liefs, Mirande

WolTroll zei

Hoihoi allemaal,

Aardig dat jullie een reactie hebben gegeven. Dank u :D...
Het schoot me ineens te binnen, van die zeven jaar.
En het luchtte ook wel op om zoiets eens 'op papier' te zetten.
Niet te vaak, want de blog moet wel gezellig blijven.
De rest van de dag is uitstekend verlopen, zoals je in de volgende blogposts kunt zien.
Dadelijk scoots nieuwe accu's gaan testen!

@Diny: ik ga je blogs eens op mijn gemak bekijken...

Groetsels allemaal

Marfolhuz miniatures zei

wow, wordt ik even stil van, zit ik net te kniezen dat ik twéé wéken (daar lach jij dus om) niet kan knutselen omdat ik aan mijn hand ben geopereerd, lees ik dit.
Voor de moeilijke momenten Heeeeel veel sterkte en voor nu: lekker een stukje taart;-)

WolTroll zei

Ik heb al een jaar of zeventien 'officieel' MS. In werkelijkheid langer. Het is een ziekte en het verergert helaas. Er bestaan geen medicijnen voor. Dat is inderdaad niet leuk.
Zeven jaar geleden kwam de grote klap: In een nacht vreselijk achteruit gegaan. Onverwacht...

Maar daarom snap ik nog wel dat jouw hand ook niet leuk is, hoor. Als mijn teen pijn doet, ben ik ook sacherijnig :D
Hoop dat de taart lekker was. Hij is namelijk al meer dan twee jaar oud ;P. Niet verder vertellen, hoor...!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...